+  Roxfort RPG
|-+  Időn kívüli játékok
| |-+  Kalandok kihirdetője / Jelentkezés (Moderátorok: A Dementor, Csámpás)
| | |-+  HOGYAN INDÍTSUNK KALANDOT
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában « előző következő »
Oldalak: [1] Le Nyomtatás
Szerző Téma: HOGYAN INDÍTSUNK KALANDOT  (Megtekintve 3092 alkalommal)

Mrs. Norris
Maffiavezér
***


,, a T E J hatalom ,,

Nem elérhető Nem elérhető
« Dátum: 2010. 10. 17. - 19:21:28 »
0

Emily Myra Dean pennájából


*** A KALAND NEVE ***

JÁTÉKOSOK:
  • kor:
  • származás:
  • oldal:
  • ház:
  • maximális létszám:


CÉL:
  • avagy mi a játék pontos célja → pl. ellentét feloldása, rejtély megoldása, stb.


TÍPUS/HANGULAT:
  • ismerkedős: ebbe a kategóriába tartoznak azon játékok, melyekre jellemző az, hogy a karakterek feladata elsősorban az egymással való megismerkedés, a feladat megoldása mellett.
  • önismereti: az önismereti játékok közé azokat a játékokat soroljuk, melyek során a karakterről több információ is kiderül, ezek akár saját maguk számára is újak lehetnek. A usernek ilyen kalandoknál teljesen azonosulnia kell a vitt szereplővel.
  • csapatépítő: azok a játékok, melyeknek fő célja az, hogy egy egységet képezzenek a karakterek, csapatépítő kalandoknak nevezzük. Ilyen például egy kviddics-edzés, vagy egy DS-gyűlés, netán HF-gyűlés is. (IGEN!)
  • menekülős: menekülős játékok közé soroljuk a bujkálós-játékokat, a HF-ek (vagy más csapatok/emberek) elől való meneküléssel egybekötött játékokat.
  • játékos/vicces: ezen játékok célja főként a szórakozás, kicsit talán izgalmasabb módon.
  • rejtélymegoldós: a rejtélymegoldós kalandokat azoknak ajánljuk, akik szeretik felfedni az igazságot, és megtalálni a megoldást néha érthetetlennek, zavarosnak tűnő kérdésekben.
  • ügyességi: ezekre a kalandokra olyan jelentkezőket várunk, akik otthonosan mozognak a mágia minden területén.
  • tudásra alapuló: leginkább a könyvmolyoknak, nagy tudású varázslók/boszorkányok számára ajánlott kalandok.
  • félelmetes/rémisztő: játékok, melyek után biztos, hogy égő lámpával tudsz majd csak elaludni.
  • küzdelem/harc: sok oldal harca egymás ellen.
  • összecsapás: kisebb küzdelmeket magába foglaló játékok, pl. Mardekár-Griffendél harc a folyosón, stb.
  • egy mindenkiért, mindenki egyért: több, elvekben egymással ellentétben álló erők együttes harca egy cél érdekében.


HELYSZÍNEK:
  • a játék főbb helyszínei:


REAGHOSSZ:
  • minimum:
  • maximum:


JÁTÉK IDEJE:
  • IC időben


BŐVEBB KIFEJTÉS:
  • főbb tudnivalók
  • alapszituáció meghatározása néhány mondatban


VESZÉLYEK:
  • könnyebb sérülések
  • maradandó sérülések
  • halál


NJK-K HASZNÁLATA:
  • igen
  • nem


EGYÉB FIGYELMEZTETÉSEK:
  • pl. korhatár


KALANDMESTER:
  • kalandmester neve: Dementor Béla/Csámpás
  • mesélő neve: nefeledjétek CSAK prefektus mesélhet kalandot!
  • kalandmester első reagjának időpontja:
  • kalandmester reagjainak sűrűsége:


JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:
  • OOC időben meghatározva




J E L E N T K E Z Ő K:




Ne feledjétek, a KM szava szent. Fellebbezési jogotok van a Staffnál, de a legtöbbször mikor beszálltok egy ilyen játékba, tudomásul veszitek, hogy szeretett kis karaktereitek komoly fizikai, vagy akár mentális sérüléseket is szenvedhetnek.
Naplózva

Oldalak: [1] Fel Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  


Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország



A google ekkor járt utoljára az oldalon 2018. 07. 26. - 06:33:54
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.