+  Roxfort RPG
|-+  Karakterek
| |-+  Előtörténetek
| | |-+  Futottak még
| | | |-+  Amelia Winters
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában « előző következő »
Oldalak: [1] Le Nyomtatás
Szerző Téma: Amelia Winters  (Megtekintve 1497 alkalommal)

Amelia Winters
Eltávozott karakter
*****

Hatodéves hugrabugos & Sleeping Beauty

Nem elérhető Nem elérhető
« Dátum: 2010. 07. 12. - 10:30:52 »
0

AMELIA JOANNE WINTERS

         Alapok

jelszó || "A holnap nem ígéret, csupán egy esély."
teljes név || Amelia Joanne Winters
becenév || Mia, néha Amelie
nem ||
születési hely, idő || 1980. november 13. Barnes, Anglia
kor || 16 éves vagyok, de ilyet nem illik kérdezni egy hölgytől!
vér || sár, bár én jobb szeretem mugli születésűként emlegetni magamat.
                
              
iskola || Jelenleg is roxfortos diák vagyok, azon kívül mugli általános iskolába jártam tizenegy éves koromig.
évfolyam || hatodik
szak || a későbbiekben az aurori hivatást szeretném választani ...


         A múlt

Helló;
a nevem - mint már olvashattad - Amelia Joanne Winters, de mindenki csak Miának, illetve Amelie-nek hív.
Nem készültem felolvasásra érdemes, pontokba szedett vázlattal, már ami életem eddigi alakulását illeti. Ezért - kérlek - engedd meg, hogy rögtönözzek ott, ahol az emlékek már elhalványultak cseppet. Jó, most biztosan azt kérdezed, tizenhat év alatt milyen emlék halványulhatott el?
Erre az egy kérdésre egyszerű a válaszom. Az, amelyiket én magam folytottam el, akarattal. Mert, ha hiszed, ha nem, ilyen is volt. Nem sok, viszont párszor megesett ...
Jaj, szólj már rám, hogy ne bonyolódjak fölösleges eszmefuttatásokba, hisz senki nem azért van itt!
Egy novemberi napon születtem 1980-ban, az " Angol kertvárosban ", vagy ha úgy tetszik, Barnesben; Charles Winters és Lilianne Hool első gyermekeként. Ez a szám később kettőre bővült, de erről majd később ejtek szót.