+  Roxfort RPG
|-+  Ősi tekercsek
| |-+  Tanácsadó
| | |-+  Ötletelde
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában « előző következő »
Oldalak: 1 [2] Le Nyomtatás
Szerző Téma: Ötletelde  (Megtekintve 41010 alkalommal)

Sir Daniel Tayilor
Moderátor
***


♔♕♖♗♘♙

Elérhető Elérhető
« Válasz #15 Dátum: 2025. 05. 17. - 08:09:35 »
+2

Heyho!

Gyorsan reagálok minden beérkezett ötletre szummásítva miközben átsuhanok az oldalon smiley Elnézést a tömörségért.

1. Profil fields - Ránézek, hogy mit lehet tenni az ügyben smiley
2. Megvitattuk amikor bejött a kérdés az Adminokkal (csak elfelejtettem reagálni) és a "kívánságlista" eléggé ellene menne az oldal hagyományainak. Amikor nagyon bizonytalan egy karakter így is legtöbb esetben szoktunk küldeni PM-et, az említett két esetbne én személyesen hibáztam.
3. Intézem az átírást smiley
Naplózva


Nialen Travers
Mardekár
*


best without trying

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #16 Dátum: 2025. 06. 05. - 11:17:28 »
+4

Kedves Macskamaffia,

 van egy javaslatom most, hogy vége a Kviddics szezonnak, főleg a jövő évi bajnoksághoz. Szerintem érdemes lenne módosítani néhány dolgot a világon belül.

 Az, hogy a Cikesz 150 pontot ér, és egyúttal a meccs végét jelenti, gyakorlatilag 99%-ban azt jelenti, hogy a két Fogó párharca dönti el a meccs végeredményét. A Terelőkön kívül, akik közvetve beleszólhatnak ebbe, a másik nyolc játékos túl sokat nem számít, ha az egyik csapat nem alszik, vagy nem mérföldekkel rosszabb, mint az Írország-Bulgária Világkupa döntőn. Van néhány javaslatom, ami segíthet ezt kiegyensúlyozni.

A változat: Szerintem kicsit unalmas megoldás, de a Quidditch Champions ezt úgy oldotta meg, hogy a Cikesz elkapása nem fejezi be a meccset, a Cikesz 30 pontot ér csak, és összesen 100 pont elérése a cél az egyik csapatnak, nem a Cikesz elkapása. Az talán segítene önmagában is, ha csökkenne a Cikesz értéke 50 pontra, és továbbra is az lenne a meccs vége (ettől még a Staff döntené el, ki nyert, csak IC felértékelődne a többi játékos szerepe a Fogók mellett).

B változat: Egy másik opció, hogy a Cikesz elkapásával vége a játéknak, és 50%-kal nő a gólt lövő csapat pontjainak mértéke. Ez mondjuk egy 100-60 állásnál a rosszabbul álló csapatnak még kevés, de ha sikerül összehangolniuk egy utolsó góllal, akkor pont nyernek, emiatt a Fogó jobban a csapat része lesz, koordinálnia kell a Kapitánynak őt is, esetenként akár utasíthatja is, hogy ne kapja el a Cikeszt.

C változat: Dönthetne az utolsó gól a Cikesz pontos értékéről. Például +100 pont, ha a saját Hajtó a középső karikába lőtte a Kvaffot előtte, +50, ha az egyik szélsőbe, +30, ha az ellenfél Hajtója lőtt gólt egy szélső karikába, és csak +10, ha az ellenfél Hajtója középre lőtt egy gólt. Ez talán indokolatlanul bonyolult, bár kiindulva a Varázsvilág pénzváltási rendszeréből a knútokkal meg sarlókkal, valószínűleg szeretik az indokolatlanul bonyolult dolgokat amúgy is. Ez szintén felértékelné a csapatmunkát, a jelenleg legkevésbé fontos posztot (az Őrzőt), és amellett, hogy számít, ki vezet, megmaradna, hogy a Fogó egy jó pillanatban megfordíthatja a meccset nagy hátrányból is (de nem csak rajta múlik).

+: Mivel simán előfordulhat olyan helyzet, hogy a Cikesz elkapása után az állás döntetlen (jelenleg is előfordulhatna, csak persze semennyire nem reális), lehetne valamilyen további drámai elem egy hosszabbításban. Ez eldőlhetne büntető lövésekkel, egyszerű hosszabbítással egy aranygólért (ahol a Fogó is beáll játszani negyedik Hajtóként), vagy ha valami extrém módon drámai befejezést akrunk, a két Kapitány között lehet valamilyen összecsapás.

 IC megindokolható a szabályok változása a 2005-ös évtől azzal, hogy a Cikesz valószínűleg nem lett gyorsabb az elmúlt évszázadok alatt, a versenyseprűk viszont elképesztően felgyorsultak (szerintem több esetben simán a sebességük háromszorosára-négyszeresére az elmúlt száz évben). A Hajtóknál ez annyira nem jelenik meg hátrányként, mert az ellenfél Hajtója és Őrzője is gyorsabban mozog, a Terelőknél meg igaz, hogy a Gurkók nem gyorabbak, de valószínűleg nagyobbat lehet kapni, ha valaki belegyorsul. A Fogók dolga viszont lényegesen könnyebb, mint mondjuk 1900-ban volt, valószínűtlen, hogy egy hétig üldöznének egy, az akkori seprűknél gyorsabb labdát, és közben mondjuk úgyis 1700-840 lenne már az állás. Ha van nagy globális Kviddics szervezet (FIQA...), ők biztosan megfigyelték, hogy a modern profi sportban gyakorlatilag csak az a csapat szokott nyerni már, aki elkapja a Cikeszt, a Fogók pedig emiatt a többszörösét kereshetik a csapattársaiknak, akik egyre kevésbé számítanak.
Naplózva

Solace Barbon
Ilvermorny
*


scrimgurl can't get me out of her head

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #17 Dátum: 2025. 07. 05. - 16:43:52 »
0

Tisztelt Macskamaffia!

Félig ötlet, félig javaslat szinten tenném fel a kérdést. A következő tanévtől a külföldi iskolák diákjainak lesz lehetősége csatlakozni a kviddics csapatokhoz? Akár valamilyen megkötéssel. (pl ha már van karaktered egy csapatban, akkor ne játszhass)
Semmi esetre se kívánom, hogy a brit tehetségek helyét "elvegyék" a külföldiek, ugyanakkor izgalmasabbak a játékok, ha nem NJK-kkal vannak feltöltve.

Travers javaslatát pedig adom, a C opció különösen tetszik, még ha bonyolultnak is tűnik.
Naplózva

Sir Daniel Tayilor
Moderátor
***


♔♕♖♗♘♙

Elérhető Elérhető
« Válasz #18 Dátum: 2025. 07. 07. - 16:22:34 »
+6

Sziasztok!

A 'Maffia megvitatta a kviddics kérdést és a következőkre jutottunk:

- Egyetértünk, hogy a jelenlegi, könyvalapú rendszer nem igazán szűl kellő lehetőséget és izgalmat FRPG környezetben. Az A verzióval mennénk, mint legegyszerűbben kivitelezhető megoldás és a cikesz értékét lecsökkentjük 50 pontra. A magyarázat az új típusú seprűkkel igazán frappáns és világ-hű!

- Sajnos a külföldi diákok bevonása az NJK-k helyett nagyon sok logisztikai problémával járna és sokat elvenne a realitásból is. A könyvekben egyébként a Tusa idejére fel is függesztették a meccseket, de ezt nem szeretnénk hiszen tudjuk, hogy mennyi izgalmat szülnek a játéktéren. Ami eszünkbe jutott megoldásként egy barátságos, kviddics kupán kívüli meccs az iskolák között vegyes csapatokkal.

A részletek kidolgozására visszatérünk Szeptemberben, amikor indul a tanév és a szezon smiley

Köszönjük az ötleteket!
Naplózva


Vianne M. Gardner
(N)JK
***


˙✦ joviális

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #19 Dátum: 2025. 07. 08. - 09:45:32 »
+2

Sziasztok!

Ahogyan az animágus és patrónus lista esetében, úgy a legilimencia/okklumencia képességről is lehetne lista, ugyanis szintén nehezen elsajátítható, ritka dolgokról van szó.

Ki lehetne fejteni benne, hogy a karakter honnan ismeri a képessége(ke)t, milyen mély az ismerete, milyen megkötésekkel használja, stb.
Naplózva

Connor O'Hara
Mardekár
*


VII.

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #20 Dátum: 2025. 07. 15. - 10:52:44 »
0



Ó, nagyságos Macskaistenség!

Felvetődött bennem, hogy tekintettel az oldal utóbbi időben tapasztalható "csuklásaira", lehetne csinálni egy Hibabejelentő Forródrót topicot, ahol a játékosok által tapasztalt kisebb-nagyobb hibákat lehetne jelezni, csokorba gyűjteni, majd tömbösítve javítani azokat.

Naplózva

Sir Daniel Tayilor
Moderátor
***


♔♕♖♗♘♙

Elérhető Elérhető
« Válasz #21 Dátum: 2025. 07. 15. - 13:30:50 »
+3

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönjük az ölteteket  love

Vianne: Jó és megfontolandó ötlet. Mivel látjuk, hogy ezek a képességek egyre népszerűbbek a karaktereknél a napokban publikálni fogunk egy részletesebb leírást az elme-mágiáról és egybevesszük egy jelenkezéssel.

Connor: Sajnos sok ilyen csuklás nem a Staff-teamen, hanem a szolgáltatón és az elavúlt SMF motoron múlik. Arra kérünk benneteket, ha láttok ilyet szóljatok nekünk PM-ben és a Staff-team ha megtudja oldani elinézi, ha nem akkor beteszi a staff-roomba, ahol van topikunk arra, hogyha az oldal operátora/tulajdonosa az oldalon jár észrevegye és tudja intézni.
Naplózva


Heranoush Fletcher
Mardekár
*


gettóbula

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #22 Dátum: 2025. 07. 24. - 23:26:28 »
+4

Oy!

Tökre adnám, ha lenne egy Nemesis rublika a profilban, ahol meg lehetne jelölni a karakterek ingame ellenségeit. Lehetnek olyan fontosan kiemeltek, mint az (ewwww) szerelmek.  meghaltam
Naplózva

Solace Barbon
Ilvermorny
*


scrimgurl can't get me out of her head

Nem elérhető Nem elérhető
« Válasz #23 Dátum: 2025. 07. 29. - 09:45:00 »
+2

Sziasztok!

Kifogyhatatlan ötleteim tárházát növelném még eggyel.
A Játékkuckóba jött egy ötletem egy topicról, ahová mindenki megírhatja, hogy milyen lenne a karaktere varázstalanként.
Van ugyan már "mi lennél, ha" típusú téma, de az még sem ugyanolyan, illetve oda ennél absztraktabb kérdések szoktak bekerülni. Nagyon kíváncsi lennék, hogy mások karaktere mivel foglalkozna a 21. században, mi érdekelné, és milyen ember lenne egy olyan alternatív világban, ahol nincs mágia.   teszlek süveg

Bónusz, ha megírhatod azt is, milyen szocmédiája lenne a karakternek.
Naplózva

Sir Daniel Tayilor
Moderátor
***


♔♕♖♗♘♙

Elérhető Elérhető
« Válasz #24 Dátum: 2025. 09. 03. - 05:23:22 »
+1

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönjük az ötleteket love

Heranoush: Érdekes elképzelés a Nemesis rublika, de most úgy látjuk, kevés karakternek van konkrétan megnevezhető ellensége. Ráadásul minden alkalommal, amikor új mezőt adunk a profilhoz, összekuszálódik a többi elrendezése, ezért inkább csak olyan rubrikákat szeretnénk behozni, amire tényleg nagy igény mutatkozik.

Solace: Ahogy írtad is "a mi lennél ha" játék pontosan erre is lehetőséget ad. Ott bárki megkérdezheti, hogy milyen lenne a karaktere mugliként. Így nem látjuk relevánsnak hogy létrehozunk egy új topikot ugyanabban a témakörben. Viszont teljesen egyetértünk abban, hogy érdemes lenne frissíteni a kuckót új játékokkal – ez régi tervünk, és igyekszünk is mielőbb megvalósítani. smiley
Naplózva

Oldalak: 1 [2] Fel Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  


Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország



A google ekkor járt utoljára az oldalon Ma - 08:48:53
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 36 lekéréssel.