+  Roxfort RPG
|-+  Múlt
| |-+  99/2000-es tanév
| | |-+  London
| | | |-+  Mágus Tér
| | | | |-+  Veszett Róka
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában « előző következő »
Oldalak: [1] Le Nyomtatás
Szerző Téma: Veszett Róka  (Megtekintve 335 alkalommal)

Mrs. Norris
Maffiavezér
***


,, a T E J hatalom ,,

Nem elérhető Nem elérhető
« Dátum: 2018. 09. 02. - 11:30:19 »
0

Az illusztráció és a leírás Boethius Hywel pennájából való

Nyikorogva lengedezik a cégér, pedig szélcsend van, - Veszett Róka – olvasható ki rajta a kopottas felirat. Vastag faajtaja egy szűk, macskaköves sikátorból nyílik. Az ajtó sötétbarna egyszerű fából van, nyers hatása van, a teteje félkör alakú. Az ajtó felsőrészén egy félkör alakú nyílás (ablakocska) van, amit fekete kovácsoltvas oszt körcikkekre. Ezen meleg fény szűrődik ki. Nagy, ugyancsak kovácsoltvas kilincse van a baloldalon, ami egy róka farkára emlékeztet. Tőle baloldalra van egy kis vas kalitka, amiben kis lángocska ég. Ez egy hasonló láncon lóg, mint a cégér. Ötszög alakú, üvegezett és a szemben lévő oldala kinyitható. Az ajtó mindaddig láthatatlan marad, amíg a lángocskát el nem fújják. Egy pillanatnyi sötétség után tűnik elő az ajtón lévő ablakocska fénye, majd lassan kirajzolódik maga az ajtó. Ez a muglik elleni védelmet is szolgálja, mert ők nem fújják el a lángot, inkább hálásak a fénynek a sötét sikátorban. Amint valaki mögött becsukódik az ajtó, a láng visszatér, és az ajtó eltűnik. Belépve, egy keskeny lépcső vezet le a pincehelyiségbe. Itt sorakoznak a fal mellett és középen a robosztus tölgy asztalok. Szemben, hátul helyezkedik el a pult, ami előtt néhány lábnélküli bárszék lebeg. Ha kicsit beljebb lépünk, balra egy eldugottabb részt fedezhetünk fel, amit egy fa lépcső választ el. Ez a lépcső vezet a felső szintre ahol a megfáradt utazó szobát is kivehet magának. Az asztalok felett kellemes hangulatú lángocskák lebegnek. A baloldali rész jóval szegényesebb világítással rendelkezik, éppen ezért ideális olyan vendégek számára, akik kerülik a feltűnést. A Veszett Róka általában zsúfolásig tele van, de a fogadós és kedves családja, mindig talál helyet az újonnan érkezetteknek.

Ezen a helyszínen kicsit másképp működnek a hozzászólás szabályai.  Ugyanis itt jóval kötetlenebbül zajlik a játék. A legfőbb különbség az, hogy egyszerre nem csak egy játék folyik, hanem bárki írhat ide egy időben. Éppen ezért nagyon fontos, hogy mindenki oda írja a reagjába, hogy kinek/kiknek szánja a hozzászólást. Ezen kívül az is különbség, hogy bárki bekapcsolódhat mások játékába. Így olyan lesz az egész, mint egy igazi kocsmában. Itt is összefuthat az ember egy ismerőssel, esetleg belénk köthet bárki. Két asztalnál ülő társaság összeülhet egy asztalhoz és onnantól együtt folytathatja a játékot. Vagy egyikük felállhat és odamehet a pulthoz rendelni és ott maradhat beszélgetni a kocsmárossal. Szóval teljesen kötetlen az egész. Egy szabály azonban itt is érvényes. Az egy társaságban beszélgetőknek be kell tartaniuk a hozzászólásaikban a sorrendet. Szóval a szokásos felállás A) kezd utána B) majd megint A). Viszont számolniuk kell azzal, hogy egyszer csak közbeszól C). A kocsmárosnak és családjának is nagyon fontos szerepe van. Az apa: Rufus Greensmith, felesége: Fidelia Greensmith és lányuk: Betsy Greensmith.  Ők mindig jelen vannak a helyszínen és pofátlan módon belekontárkodnak a beszélgetésekbe, egy hozzászólás erejéig vagy akár le is ülhetnek egy asztalhoz. Övék a kocsma az ő szavuk dönt. Bármikor bejelenthetik, hogy záróra van. Ezután egy hozzászólásban mindenkinek be kell fejeznie a helyszínen a játékot, esetleg át menni valamelyik másik helyszínre. Ez újabb, fordulatokkal teli játékra ad lehetőséget.



Naplózva
Oldalak: [1] Fel Nyomtatás 
« előző következő »
Ugrás:  


Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország



A google ekkor járt utoljára az oldalon 2020. 01. 21. - 00:54:03
Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.