Roxfort RPG

Karakterek => Magnus D. Brown jegyzetei => A témát indította: Magnus D. Brown - 2022. 09. 22. - 21:07:52



Cím: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Magnus D. Brown - 2022. 09. 22. - 21:07:52


Figyelem!

A hétvégi Mardekár – Hugrabug kviddics mérkőzés bizonyos okok miatt elmarad, továbbá az esetleges edzések és órák is törölve lesznek határozatlan ideig. A Kviddicspálya, Hagrid kunyhója és a szertár, továbbá mindezek környékének megközelítése diákok számára szintén szigorúan tilos!



Figyelmeztet jó nagy betűkkel minden hálókörlet klubszobájában lévő faliújság. Sok diák tolong az iromány előtt, összesutyorognak, találgatnak, legtöbben azonban a rendelet mondanivalója miatt csapják össze tenyereiket, a mérkőzés elmaradása miatt. A tanév első mérkőzése, az új játékosok debütálása, mindannyian nagyon várták már az összecsapást, erre magyarázat nélkül ilyen durva, szigorú rendelettel állnak elő.
-   Hallottátok, mi történt Hagriddal? – kérdi egy hang a tömegben.
-   Mi? Mit hallottál, beszélj! – rángatta meg talárját egy másik diák.
-   Azt mondják nyoma veszett és talán köze lehet ehhez a rendelethez is. Thomas szerint, minden kviddics felszerelés eltűnt! – válaszolt végre a fiú, miután már levegőhöz jutott az izgalomtól.
-   A Tanárok Brown professzor vezetésével elvileg már nyomoznak. Lehet ez a szeszély vagy a rend az elkövető. – válaszolt egy másik hang a tömegből.
A sutyorgás hangosabbá és még feszültebbé vált. Ki lophatta el a kviddics felszereléseket, miért kellett ezért lezárni a pályát? Hova tűnhetett Hagrid? Egy unalmas szerdai délután úgy tűnik, nagy izgalmakat rejteget.



Akik jelentkezhetnek:
- Minden olyan Roxfort-os diák, aki kedvet érez kinyomozni, mi történhetett vajon a kviddics felszerelésekkel.
- Minden olyan tanár, aki kedvet érez Mr. Brown kérése szerint nyomozást folytatni Hagrid kunyhójánál eltűnése ügyében.

Bővebben a játékról:
A kaland négy körös lesz öt napi váltásokkal, a cél minél több nyom felderítése, esetleg a rejtély megfejtése. A játékon való részvétel minden játékos számára 3 pontot, míg minden valamire való nyom megtalálása 2 pontot ér a diákok és tanárok házainak számára, a rejtély felgöngyölítése pedig 5 pontot érhet. A játék egy időben fog játszódni, tehát elég valószínű, hogy összefuthatnak a játékosok egymással, ezt majd vegyétek figyelembe a játék során.
 
Egyéb tudnivalók:
A játék helyszíne a Kviddicspálya lesz, a tanárok csapata és a diákok csapata is itt fogja kapni az instrukciókat kettébontva.
Játékra jelentkezni itt tudtok HSZ formájában.
Játék kezdésének időpontja: Október 4
 


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Florian le Fay - 2022. 09. 23. - 06:50:58
Benézek ^^


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Jayce Hansel - 2022. 09. 23. - 07:27:14
jövök


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Lola Miller - 2022. 09. 23. - 09:30:08
Szívesen segítek keresni... Sejtelmem sincs, hol lehet például a cikesz... ::)


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Nora Narek - 2022. 09. 23. - 10:22:49
Jövök jövök, ha már elúszott a meccsünk Lolával


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Theresa McCarthy - 2022. 09. 23. - 19:40:36
Én is tervezek jönni. Kell valami izgalmas hír az újságba.


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Oliver Smith - 2022. 09. 24. - 07:49:32
Kötelességem megjelenni


Cím: Re: Magnus D. Brown küldetései
Írta: Henriette le Fay - 2022. 10. 03. - 15:49:20
Sose árt egy kis kaland :angel